torek, 23. december 2014

PETICIJA PREPREČITE RAZPRODAJO: 7.700 SLOVENCEV MENI, DA JE MENCINGERJEV OTROK BINE KORDEŽ TOTALNA FACA IN DA JE NJEGOV POSLOVNI MODEL ODLIČEN

Trenutno je 7.700 Slovencev podpisalo Mencingerjevo peticijo v Mladini proti »razprodaji« podjetij, ki jih trenutno upravlja slovenska politika. Prvopodpisani Jože »inflacija ni monetrani pojav« Mencinger je že v letu 1990 obelodanil svoj prvi privatizacijski predlog, po katerem naj bi zaslužni direktorji iz časa komunizma ohranili svoje direktorske stolčke in se lastništvo ne bi preveč razpršilo, še najmanj pa preko meja Slovenije. Iz tega so se rodili otroci socializma: Šrot, Zidar, Hilda, Jankovć, Bavčar, Černigoj, Rigelnik, Pajenk…
 
7.700 Slovencev se čudi in prezira kapitalistični Zahod, ker tam veličine Mencingerja Jože ne cenijo.
·        7.700 Slovencev torej meni, da je Mencingerjev otrok Bine Kordež totalna faca in da je njegov poslovni model odličen – rezultati so vidni v poslovanju Merkurja.
·        7.700 Slovencev meni, da je Mencingerjev otrok Ivan Zidar totalna faca.
·        7.700 Slovencev meni, da je Mencingerjev otrok Boško Šrot totalna faca.
·        7.700 Slovencev meni, da Mladina ni tajkunsko glasilo, temveč žurnal z SCI članki, ki žal ni preveden v vse svetovne jezike.
·        7.700 Slovencev meni, da je politika najboljši upravljalec gospodarskih podjetij.
·        7.700 Slovencev meni, da bi tujci kupili podjetje zato, da bi ga uničili. Pač imajo preveč denarja in uživajo v uničevanju podjetij.
·        7.700 Slovencev meni, da bodo Letališče Jožeta Pučnika, ki ga je kupila nemška družba, Nemci izrezali iz gorenjske zemlje in ga odnesli skupaj z dobički v kapitalistično Nemčijo.
·        7.700 Slovencev meni, da je podjetnik Akrapovič, ki nudi delovna mesta z visoko dodano vrednostjo in je iz garaže ustvaril svetovno blagovno znamko, v resnici totalni blefer in seveda neoliberalec.
·        7.700 Slovencev podpira nadaljevanje diktature sindikatov in Mencingerjancev, ker je to socialno pravično.
·        7.700 Slovencev podpira nadaljevanje stalnih dokapitalizacij bank in podjetij v državni lasti z davkoplačevalskim denarjem.
·        7.700 Slovencev meni, da je prav, da večina podjetij v državni lasti ustvarja izgubo, nekaj pa jih ima minimalne dobičke, saj prosto po Maksu Tajnikarju, podjetja niso na svetu zato, da ustvarjajo dobičke, temveč, da izvajajo npr. storitve. Saj imamo davkoplačevalce.
·        7.700 Slovencev meni, da visoki davki, ki so potrebni za izvajanje dokapitalizacij bank in podjetij v državni lasti niso problem, temveč so socialno pravični.
·        7.700 Slovencev meni, da so menedžerji, ki jih nastavlja politika vrhunski.
·        7.700 Slovencev meni, da svetovalna, PR in ostala podjetja, ki črpajo velike količine denarja iz podjetij v državni lasti, opravljajo družbeno-koristno delo.
·        7.700 Slovencev meni, da je Jože Mencinger totalna faca ter da je njegov privatni inštitut EIPF, ki ga je poimenoval kar po Pravni fakulteti, čeprav gre za privatni inštitut najboljši evropski think-thank s področja gospodarstva in financ, kar kažejo tudi rezultati študij, ki jih z vnaprej določeno vsebino pri njemu naroča slovenska politika.
·        7.700 Slovencev meni, da Forum 21 ni leglo tajkunov, kriminalcev in brezhrbteničnih izrodkov, temveč cvet slovenske inteligence in vrhunskih menedžerjev.

·        7.700 Slovencev se čudi in prezira kapitalistični Zahod, ker tam veličine Mencingerja Jože ne cenijo. Presneti neoliberalci. 
7.700 Slovencev zanika številke o uspešnosti slovenskih podjetij v državni lasti iz te tabele. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar