petek, 5. julij 2013

SLOVENCI – SADO/MAZO NAROD – NI DOVOLJ, DA NAM VLADA VIŠA DAVKE, ŽELIMO SI ŠE DODATNEGA POVIŠANJA CEN – KARTICA LYONESS



Inaviguracija v potrošniško sekto

Včeraj (4. 7. 2013) sem se udeležil predavanja, na katerega me je povabil znanec. Pravzaprav sem sumil za kaj gre, pa sem si vseeno vzel dragoceni čas. Predavanja z neznano temo (klasični trik privabljanja novih strank v znani maniri piramidalnih iger in mrežnega marketinga) v Tehnološkem parku na Brdu v Ljubljani, se je udeležilo okrog 100 oseb. Predavanje je izvajal vzvišeni, nekarizmatični, s podpovprečnimi retoričnimi sposobnostmi, absolutno brez smisla za humor in skromnim besednim zakladom, podjetnik Robert Rolih - "Roro". Človek, ki se pohvali, da se uči marketinških veščin in retoričnih spretnosti pri največji gurijih tega področja in kaže pozerske slike s temi strokovnjaki, ne sprašuje mrtvo-hladnega občinstva ob zaključkih miselnih sklopov, vprašanj v smislu »A je tako?« Spretnemu retoriku občinstvo jè iz roke in tovrstna vprašanja niso potrebna. Glede na hladen odziv občinstva oziroma bolje rečeno odsotnost odziva, so na infantilna vprašanja v smislu »Ali bi radi imeli pasivne prihodke ali ne?«, z odgovori zagato reševali prepričani člani kluba, ki so že dahnili sekti usodni »da«.

Robert Rolih - Roro: "Ne gre za piramido."
Res ne gre za piramido?

 Vzornik: Zoran Janković

Seveda sem slišal pred začetkom predavanja tovariša Roliha in ostalih privržencev, pripovedovati popolnoma identično zgodbo o uspešnosti Mercatorjeve kartice Pika. Sumljivo je bilo že, da so izpostavili ime Zorana Jankovića, katerega so sicer levičarski mediji kovali v zvezde, številke poslovnih rezultatov, pa so ves čas njegovega vodenja skupine Mercator govorile nasprotno zgodbo: »Zoran Janković je neučinkovit«, pri čemer se v goljufije tokrat ne bom spuščal. Je pametno omenjati ob novačenju kandidatov »zgodbo o uspehu« propadajočega tajkuna, v katerega še celo deklarirani levičarji ne verjamejo več?

Davek na dodano vrednost, davek na nepremičnine, davek - obremenitev izdelkov s stroški Lyoness kartic

Za kaj gre? Čisto enostavno za kartice zvestobe, ki veljajo pri več trgovcih. Kupuješ izdelke pri posameznih ponudnikih in po nakupih dobivaš nazaj delež denarja (cashback) in še nekaj bonusa v dobropisih. Kako lepo in ugodno! Brez posebnega truda, dobiš del denarja nazaj, ki ga po besedah predavatelja, vrne trgovec. Trgovec? Mislite, da trgovec niža stroške plač zaposlenim, da manj denarja investira v oglaševanje, da manj denarja investira v posodobitev opreme in ostale razvojne elemente? Odgovor je na dlani, cashback se seveda prenese v nakupno ceno izdelka in višjo ceno plača kupec/potrošnik. 

Logo ob vstopu v Lioness sekto
Logo po vstopu v Lioness sekto


There si no free lunch ali po domače matematika tretjega razreda osnovne šole

Znanje matematike tretjega razreda osnovne šole nam omogoča izračun, da gre za prevaro, podobno socialističnemu višanju davkov, ki ga pri v Sloveniji trenutno uprizarja levičarska vlada magistre Alenka Bratušek. Pod pretvezo popolne laži, da brez visokih davkov, ni visoke kakovosti socialne države, smo s 1. 7. 2013 povišali zgornjo in spodnjo stopnjo DDV, v razpravi pa sta še nepremičninski davek in krizni davek. Gre za izrazito nesocialna ukrepa, ki bosta prizadela predvsem osebe z najnižjimi dohodki in povzročila dvig brezposelnosti. Vsak strošek, ki se obesi na izdelek, če omenim primer želatine (nekoč sem delal v živilski panogi) od transporta, DDV, davka na dobiček pravnih oseb, plač zaposlenih, stroške pridobitev »ovalne« nalepke, ker gre za živilo mesnega izvora, stroški oglaševanja, embalažnih cilindrov notranje in zunanje embalaže, stroški ostalih priveskov od inšpektorjev do ostalih »uradno« pooblaščenih certifikatorjev, do Lyoness cashbacka, vsi višajo ceno izdelka. Če bi vprašal povprečnega državljana RS, če si želi višjih davkov ali dražjih izdelkov na trgovinskih policah, bi zelo verjetno izstrelil »ne, nikakor ne!«, Lyoness davek pa bi mirno požrl in kupoval dražje, misleč, da Lyoness cashback pade iz neba oz. zraste na bankomatu. There si no free lunch, prijatelji! 

Vrzimo kartice zvestobe na deponijo

Tovariš Rolih je vulgarno napadel konkurenčno blagovno znamko DM, ki ni vključena v Lyoness sekto. Nimam nobenih posebnih simpatij do DM, ampak prekrižan logo DM na tabli in zlovešče besede o konkurenci, ki jo predstavlja DM, so zvenele obsceno. Sicer pa si posledice lahko predstavljamo. Na prvo žogo bi človek rekel, da bodo izdelki v nečlanicah Lyoness sekte cenejši, ker so oproščene Lyoness cashback davka, vendar je popolnoma jasno, da se bo našel iznajdljivo, ki bo izumil Rotaryness cashback kartico za nečlanice Lyoness sekte. In vse bo dražje.
Tovariš Rolih, ki je začel svojo kariero po lastnem pripovedovanju s posiljevanjem bližnjih z zobno pasto v okviru ene izmed že propadlih piramid mrežnega marketinga, bo celo življenje ostal na tej razvojni stopnji in nikoli ne bo postal klasični, pravi podjetnik. Gre za identično zgodbo kot se dogaja v socialističnih ureditvah, kjer se na izdelke in storitve obesi toliko parazitov, da na je na koncu izdelek dražji in slabše kakovosti kot v državah z višjim BDP, višjo povprečno in minimalno plačo.
Najlepša hvala tovarišu Rolihu, odprli ste mi oči. Sem namreč že lastnik ene kartice zvestobe, ki jo bom vrgel v smeti in s tem prispeval delček potrošniške nezvestobe, ki bi se lahko ob enakem ravnanju več uporabnikov manifestirala v nižjih cenah. 
 

»Welcome to the Hotel California - Such a lovely place - Such a lovely face... You can check out any time you like, But you can never leave!«
Spodbujanje divjega potrošništva prodati kot zeleno (greenfinity)?

Lyonessova krilatica »Več kot kupuješ, več prihraniš«, je približno nekaj takega kot 10 - 5 = 20. Snov drugega razreda osnovne šole. Kako je lahko spodbujanje brezglavega potrošništva zeleno?

Dobrodelnost Lyoness cashback sistema 

Seveda organizacija deluje tudi dobrodelno (Child and Family Protection). Kako so se nam orosile oči, ko smo na predstavitvi videli prosojnico s pop ikono Nelsonom Mandelo in nasmejanimi otročki – zamorčki. Je še kaj bolj vulgarnega od višanja cen dobrin in prodajanja sistema kot socialno čutečega, pri čemer gre nekaj drobtinic v Afriko? Verjetno bi tej stopnji vulgarnosti lahko parirale samo še izjave in delovanje Dušana Semolića in Jožeta Mencingerja. 


Tovariš Rolih, se zbujate ponoči in vas preganjajo velika lačna usta opeharjenih potrošnikov?

Miren spanec poslovneža Roberta Roliha

Glede na to, da nam Lyoness cashback sistem evidentno draži izdelke, saj cashback ne pade iz sosedove jablane na naš račun, ampak ga plačata sosed, član Lyoness sekte in še kakšen drug potrošnik, se sprašujem o domnevni poslovni uspešnosti tovariša Roliha. Ali lahko človek, ki vulgarno in nesocialno vpliva na višanje cen in stopnje revščine in nas posiljuje s piramidno igrico, mirno spi?

103 komentarji:

  1. Podpišem. Barvito napisano, zelo pristno in (žal) brez pretiravanja. Informacij (tudi matematično podprtih) je na medmrežju dovolj, da si jih lahko poišče vsak, ki mu fotografije rajskih plaž, avtomobilov srednjega razreda in utopične šestmestne številke ne povedo dovolj oziroma premorejo dovolj objektivnosti, da vanje kritično podvomijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, tudi mene so hoteli zvabiti v ta Lyoness klub ( kako prikladno, podobno ime Lyons) in že to mi je povedalo vse o tej firmi. Oseba, ki me je na vsak način hotela prepričati o prednostih je trdila, da ob tem nima nikakršnih koristi !??!? Pa vnaprejšnje nakupovanje bonov za potrošnjo; pa kaj še ! Tudi tiste Mercator pike drago plačujemo (primerjaj cene)!

      Izbriši
  2. Matematično podprte informacije – tako se precej hecno sliši za matematične operacije drugega razreda osnovne šole (seštevanje do 100) in procentnega računa (sedmi razred osnovne šole). :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Če mi rečeš, da si šel po pet krompirjev v dveh rundah, mi moraš to podpret z informacijo, da si prvič prinesel denimo tri, drugič pa denimo dva, sicer ti lahko ne verjamem :) :) :) Šalo na stran, sklepam, da analitičnim tipom veliko pomenijo številke, tudi če bazirajo na izjemno preprostih matematičnih zakonitostih. Vsaj jaz imam raje osnovnošolsko matematiko kot pravljice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zato pa je tovariš Roro kot izkušen podjetnik združil oboje - na začetku svojega nastopa je povedal pravljico o Filipu in Hrastu, kasneje pa govorili o številkah, ki pa so žal pravljične. :-)

    Mimo grede še to: tudi dobički en morajo biti taki, saj ne kupiš vsak mesec sedežne za 1000 € kot je navedel (verjetno je nikoli ne za tako ceno) in ne porabiš bencina za 700 € kot je navedel… :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi ti sliših "hren za repo". Ni rekel, da porabiš bencina za 700 EUR. Je dal primer, kaj on porabi za bencin...

      Izbriši
  5. Tukaj si pa udaril mimo. Prvič že s to piramido. Tega žal tudi večina ljudi, ki delajo v mrežnem marketingu ne razume dobro.

    Piramidna shema oziroma piramida - nima produkta. Mrežni marketing - ima piramidasto shemo, ampak ni sporen, kajti tam služiš s provizijo od prodaje produktov - ki se po piramidasti shemi porazdeli med prodajalca in njegove mentorje in nadrejene.

    Vidim pa - da ti gre v nos zgolj mrežni marketing. Si se kje opekel?

    Poštena zgodba je - kartice zvestobe uporablja veliko uporabnikov in so in bodo realnost. Tu pa namesto kopice drugih kartic uporabljaš eno samo. Vprašanje je le, ali boš kaj potegnil od tega ali ne boš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Končno nekdo, ki je razložil dva pojma tistim, ki brezpodlage drugim razlagajo kaj je piramida in hočejo svoja prepričanja vsiliti za vsako ceno vsem ostalim. Očitno se je avtor tega članka zares močno opekel. Všeč mi je stavek z enega Slovenskega foruma o mrežnem marketing: "Mrežni marketing ni nateg, ampak se ti pač počutiš nategnjenega, če ne dosežeš nič." Nekako tako gre :)

      Izbriši
  6. Zidek,
    ti si pa res malo čez les...
    Bila na isti predstavitvi, in pol stvari, ki jih pišeš, kažejo, da si sedel na ušesih ali pa med razlago živel v svojem svetu zarot.

    Kje si videl diskreditacijo DM-a? Kar se jaz spomnim, je rekel samo to, da tisti, ki imajo Lyoness kartico kupujejo pri Millerju in ne DM-ju, ker pri Millerju dobijo ugodnosti, pri DM-u ne.

    Vsa tvoja teorija zarote o višanju cen je spet neka blodnja... očitno si preslišal ves tisti del, kako se denar preusmeri iz reklam v Lyoness, ki podjetjem zagotavlja redne stranke.

    O Pika kartici v prezentaciji ni bilo niti besede. Pa saj Mercator ni zraven v Lyoness-u.

    Več kupuješ, več prihraniš si tudi interpretiral po svoje. Jasno ne, da ne gre za spodbujanje potrošništva, ampak za preusmerjanje potrošnje - torej, da tisto, kar kupuješ, kupuješ pri podjetjih, ki so v Lyonessu. In zaradi tega več kot kupuješ (pri lyonessu in ne drugje), več prihraniš (kot če bi kupoval drugje)

    Na koncu še to: nikjer ni povedal, da se uči marketinških veščin od gurujev. Govoril je le o sodelovanju z Brianom Tracyjem, ki ga zelo rada berem, in o nastopanju pred javnostjo, kjer je omenjal enga tipa, ki se ga ne spomnim. Ker si to napisal in jaz Roliha pred 4.7. nisem poznala, sem ga šla poguglat - in res, tip prihaja iz marketinga. Kaj mi to pove? Očitno ga poznaš od prej... in vse skupaj mi diši po tipični slovenski zavisti. Poimensko ga blatiš na tem forumu s kupom polresnic in laži, ti pa se skrivaš za anonimnostjo foruma in svojega bloga...

    Pa da ne bo pomote - jaz se nisem odločila za sodelovanje, ker stvar enostavno ni zame in mislim, da ne bi bila uspešna. Ampak če so vsi negativni posti o Lyonessu napisani tako pristransko in tako potvarjajo resnico kot tvoj, bi morda morala še enkrat premisliti o svoji odločitvi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zelo zanimivo, da tisti, ki pol stvari preslišijo in si raje te dele nadomestijo s svojimi mnenji, si vzamejo čas in pišejo na dolgo in široko, kako mu je kolega vzel njegov dragoceni čas. Kapo dol, da se v tem primeru-pisanju bloga in oblikovanju le tega z rdečo barvo in vstavljanjem slik nisi vprašal, ali je tvoj čas dragocen ali ne. Očitno ima vsak prostor dve strani, ena ki posluša in druga ki posluša na pol.

      Izbriši
  7. Zidek,
    ti si pa res malo čez les...
    Bila na isti predstavitvi, in pol stvari, ki jih pišeš, kažejo, da si sedel na ušesih ali pa med razlago živel v svojem svetu zarot.

    Kje si videl diskreditacijo DM-a? Kar se jaz spomnim, je rekel samo to, da tisti, ki imajo Lyoness kartico kupujejo pri Millerju in ne DM-ju, ker pri Millerju dobijo ugodnosti, pri DM-u ne.

    Vsa tvoja teorija zarote o višanju cen je spet neka blodnja... očitno si preslišal ves tisti del, kako se denar preusmeri iz reklam v Lyoness, ki podjetjem zagotavlja redne stranke.

    O Pika kartici v prezentaciji ni bilo niti besede. Pa saj Mercator ni zraven v Lyoness-u.

    Več kupuješ, več prihraniš si tudi interpretiral po svoje. Jasno ne, da ne gre za spodbujanje potrošništva, ampak za preusmerjanje potrošnje - torej, da tisto, kar kupuješ, kupuješ pri podjetjih, ki so v Lyonessu. In zaradi tega več kot kupuješ (pri lyonessu in ne drugje), več prihraniš (kot če bi kupoval drugje)

    Na koncu še to: nikjer ni povedal, da se uči marketinških veščin od gurujev. Govoril je le o sodelovanju z Brianom Tracyjem, ki ga zelo rada berem, in o nastopanju pred javnostjo, kjer je omenjal enga tipa, ki se ga ne spomnim. Ker si to napisal in jaz Roliha pred 4.7. nisem poznala, sem ga šla poguglat - in res, tip prihaja iz marketinga. Kaj mi to pove? Očitno ga poznaš od prej... in vse skupaj mi diši po tipični slovenski zavisti. Poimensko ga blatiš na tem forumu s kupom polresnic in laži, ti pa se skrivaš za anonimnostjo foruma in svojega bloga...

    Pa da ne bo pomote - jaz se nisem odločila za sodelovanje, ker stvar enostavno ni zame in mislim, da ne bi bila uspešna. Ampak če so vsi negativni posti o Lyonessu napisani tako pristransko in tako potvarjajo resnico kot tvoj, bi morda morala še enkrat premisliti o svoji odločitvi...

    OdgovoriIzbriši

  8. @Bonifacij – najbolj sporno je to, da je Lioness kartica še en privesek na ceno izdelka, kar je enako novemu davku, ki draži izdelek. Ne more denar priletet iz nič in ne more še tega stroška nositi trgovec. Lahko pa ga prevesi na dobavitelje in jih še bolj stisne s ceno, kar lahko uniči še kakšno delovno mesto. Nisem se nikjer opekel, nisem neumen, da bi zgubljal denar in čas s takimi zadevami. :-) Strinjam pa se, da so kartice zvestobe realnost in ta realnost nam draži življenje. :-(


    @ anonimna – Ime podjetja je bilo prekrižano na tabli, mislim, da obstaja posnetek, ki močno smrdi po diskreditaciji DM. Meni se je zdelo vulgarno. Sicer pa to sploh ni pomembno. Niti ne kupujem ne v Muellerju, ne v DM oz. zelo redko.

    O Pika kartici je RORO govoril posameznim slušateljem pred predstavitvijo, od daleč sem ujel. Identično zgodbo z identičnimi besedami je naučeno razlagala še ena članica Lyoness sekte.

    Več kupuješ, več prihraniš je popoln nesmisel, potem bi prišel v trgovino s tovornim vlakom s deset vagonsko kompozicijo, pokupil celo trgovino in hkrati še obogatel. Ni logike.

    To ne drži, RoRo je povedal, da se uči marketinških veščin od gurujev. Verjamem, da je Brian Tracy OK in da se njegovi teksti solidni in ravno v tem je problem, da se je RoRo pohvalil, da hodi k njemu, njegov nastop pa je bil podpovprečen, pa sem videl že ogromno različnih predavateljev in tudi sam predavam, pa nimam komunikacijskih težav kot jih ima RoRo. Sicer pa zanj nisem nikoli prej slišal, čeprav se je pohvalil, da je skozi svojo kariero predaval že 15.000 osebam.

    Moje sporočilo na blogu ni povezano z nobeno zeleno zavistjo, človeku z nepoštenimi nameni, ki nima veze s klasičnim podjetništvom, res ne moram ničesar zavidati. In nimam finančnih težav. Zato sem tudi napisal, da se sprašujem, če mirno spi. Mimo grede: sam sem zaposlen v popolnoma drugi branži, ki s trgovino in karticami absolutno nima nobene neposredne zveze.

    Moj namen je bil, če še enkrat poudarim, da si želim čim manj priveskov na ceni izdelkov, ki jih plača ali kupec ali dobavitelj. Preberi še enkrat moj tekst v celoti. Pač nisem mazohist, pa tudi sadist ne.

    Mislim pa, da si ti članica Lyoness sekte. :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že v prvih stavkih si faliu :) reklame so glavni strošek trgovcev in to je tisto, ki trgovcim olajša stroške.

      Prej ali slej ti bo jasno, kaj ti je g. Rolih predaval. Morda boš šele takrat dojel, kako si razmišljal ;)

      Pa brez zamere, tudi sam si potrošnik, verjetno nisi doma iz solin, doma imaš nasad oljk, kmetijo in za hišo vrtino, verjetno da nisi zamozadosten ;)

      Izbriši
  9. Morda ni tako očitno, ampak vsaka kartica zvestobe, ki ti daje take ali drugačne popuste, če več kupuješ draži redne izdelke, ker prodajalec mora za vsak produkt, na katerega da popust (nižjo ceno) prinesti noter drugje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ravno v tem je fora Lyonessa, da bodo pač pri tem sistemu največ izgubile reklamne hiše, saj bodo trgovci raje povišali % za Lyoness potrošnika in manj namenili sredstev v reklamo na TV, jumbo plakatih, radiu itd. ;)

      Izbriši
  10. Točno to je ključni smisel mojega sporočila, zato ne vem, zakaj si v predzadnjem sporočilu napisal, da sem udaril mimo.

    Zavzemam se za čim bolj prosto trgovino, manj priveskov (Lyoness) ali z drugimi besedami manj davkov. Kartica zvestobe je enaka povišanju davka na dodano vrednost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vi nekateri ljudje ste tako naivni z vašim nesmiselnim razmišljanjem. Prvo kot prvo ne blati Lyonessa, ker nimaš pojma o čem govoriš, sploh ne poznaš sistema. Prvič v zgodovini marketinga je lijačna polnitev enot. To pomeni da celotna skupnost polni tvoje enote, tudi tisti, ki so nad teboj. Matematično dokazano zato, ker si deležen prijateljskega bonusa samo 0,5% direktno in 0,5% indirektno še iz tega vidika nikakor ne more biti piramida, če ne verjameš ti lahko pokažem vire iz Avstrije in Švice kjer je bila ta možnost zakonsko ovržena.
      Zraven tega pa, če hodiš na primer že zdaj v Špar oz. Müller, OMW v vsakem primeru. Bi na dolgi rok veliko izgubljal. Poleg tega pa še je OGROMNO produktov v teh trgovinah cenejših kot v drugih katerih ni v Lyonessu. Verjetno se zavedaš, da ti ni potrebeno širiti tega, lahko si le uporabnik in pridobiš kakšen dopust na celo letni ravni. Ne vem zakaj bi hodil tankat na Petrol, če imam OMW na poti in s tem pridobim 1€ takoj, na dolgi rok pa še veliko več, saj mi moj šparovček oz. obračunska enota prigospodari 582€.
      Mislim kurja pamet ti govori, če si v vsakem primeru hodil tja in ne vzameš denarja, ki ti pripada mora biti nekaj narobe s teboj.


      Me zanima če nočeš na elektriko, gorivo, telefonijo ali kurilno olje + vse ostalo kjer vsak dan trošiš 30-80% nazaj? Potem imaš res preveč denarja in mi ga lahko kaj prispevaš. Ali pa si tako neumen in boš ostal vedno reven, ker ne znaš ceniti niti 1€.

      Izbriši
    2. Z avtorjem tega članka se močno strinjam. Zanimivo, da nekateri, ki o Lyonessu imajo nekaj pojma, da si vzamejo čas in celo preberejo tak šit, kot se dogaja na tem blogu. Bravo, da se razjasni nakladanje brez podlage.
      Pri tem tvojem postu Anonimno, bi dodal samo to: kaj pa ko greste nakupovat, ali raje vzamete izdelek v akciji ali raje tistega, ki ni? Ali iz nakupovalnega vozička vzamete 1€, ki ste ga vstavili v voziček, da ste si ga sposodili za nakupovanje? Če je bil odgovor vsaj enkrat da, potem veste o čem govorim, prihranek na denarju, ki ga moraš tako ali tako zapravit. Vsak € je dobrodošel, tudi do miljona lahko manjka 1€ in nimaš miljona.

      Izbriši
  11. Še vedno si udaril mimo pri vseh ostalih stvareh povezanih z mrežnim marketingom. Tvoje sporočilo je izpadlo, kot šimfanje - samo zato, ker gre spet za mrežni marketing - in kot večina Slovencev razmišlja, je to zanje itak nateg.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sploh pa nimam nič proti temu, kako podjetja poslujejo, dokler jih država, ki edina lahko uporabi prisilo - ne prisili.

    Imamo konkurenco. In če bo kartica res tako višala cene, bodo ljudje slej ko prej dojeli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri gorivu nimajo trgovci kaj zraven, pač ceno določa država.

      Izbriši
  13. A ni nateg, da ti ponujajo cashback in ti hkrati dražijo izdelke in te spodbujajo, da kupuješ več, da ne omenjam ostalega? Poleg tega se mi zdi stvar absurdna, govori se o strašnem podjetništvu, hkrati pa se ne ustvarja nobenih dobrin, storitev, kakršnihkoli umetniških izdelkov, ništa, samo stroške se nabije potrošnikom in vključeni sektaši gnjavijo vse frende in zgubljajo čas, ki bi ga lahko koristneje uporabili.

    Če se interesne skupine, tudi če niso povezane z državo, obesijo na izdelke (zbornice, sindikati, Lyoness sekta), ne moramo govoriti čisto o prostem trgu. Napisal sem, konkurenca bo seveda morala vzeti neko drugo kartico, npr. Rotaryness in še oni bodo podražili… Hvala lepa.

    Si ponosni lastnik Lyoness kartice? ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po tem kar si napisal si ne mislim drugega, kot da nimaš nobenega problema z denarjem in na vse pretege želiš vsem vstaviti prepričanje, ki ga imaš sam. Ne bo ti uspelo, ker obstajamo tudi taki, ki se prepričamo raje kar sami in razmišljamo s svojo glavo.

      Izbriši
  14. Pa poglejmo. Spar je, kot vem, cenejši od Mercatorja in kot vem tudi od Tuša. Ima konkurenco.

    Torej očitno mu ni treba podražiti izdelka, ampak računa, da bo to izgubo zaradi provizije prinesel noter na račun več strank.

    In ne, mislim, da si ne bo treba izmisliti druge kartice, čeprav konkurenca tudi tukaj obstaja z malo drugačnimi rešitvami (le, da še ni vse prisotno v Sloveniji). Seveda poleg tega, da ima vsak svoj sistem zvestobe. Tako pač je.

    Trg je še vedno prost, ampak ljudje to hočejo. Lyoness pa ni nič bolj sporen kot kateri koli drugi sistem zvestobe.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi sama sem bila na tej predstavitvi in sem se za razliko od avtorja bloga pozanimala kdo je predavatelj in kakšne reference ima. Iskreno rečeno bi človek pričakoval veliko več od nekoga, ki je tako uspešen na svojem področju. Slaba retorika, naučene fraze, prisiljen nasmeh, uvod z zgodbico je klasika, samo potem naj bo zgodbica bolj izvirna, preveč animacij, ki se ponavljajo itd. Langweilig…

    Glede pike: gospa anonimna, ki vas moti, da je avtor bloga anonimen. Jaz sem sedela v prvih vrstah in sem ves čas poslušala, kot po tekočem traku, zgodbico o pika karticah.

    O ideji LYON kartičarstva sploh ne bom izgubljala dragocenega časa.

    Je pa vseeno bilo lepo videti kolege po dolgem času. To pa je neprecenljivo!

    LP!


    OdgovoriIzbriši
  16. Sovražim, sovražim, sovražim mrežne zadeve! Zakaj? Najprej, ker te en "prijatelj" odpelje nekam, boš že videl kam. Tako se vedno začne... Potem so tam "guruji", ki ti s posiljenim, ameriškim pristopom predavanja perejo glavo. Množice v stilu: bomo bogati? Jaa... Ne slišim vas - bomo bogati? Denar pada iz neba, samo pobrati ga je treba! Sledi huronski jaaaaa! In bruham 17 - tič. Sledi obvezno nabijanje v smislu, kako je to fino, dobro, win - win situacija in ostale klasične trgovine so tik pred propadom zaradi te fine, nove mreže. Potem se najdejo 3 ovce, ki te posiljujejo s tem, da je noro dobro iz Most it po zobno pasto v šiško, ker s tem služiš... če guruju zastaviš smiselno vprašanje v smislu, kako to, da neka mreža še ni zmonopolizirala trga, glede na oh in sploh izdelke, cene in pristop, zmrzne. Res, pri tem vprašanju guruji največkrat utihnejo!
    Ko se ti udpe izmuzniti, brez da bi z navdušenjem sprejel novo idejo in se včlanil v sekto, se pa najdejo vsaj 3 - je prijatelji, ki te posiljujejo z izdelki.
    Evo, tako potekajo stvari vsakič, ko se pojavi nova mreža. Javno in naglas: sem Nadja in ne, ne bom se včlanila, kupovala, zidala, piramidizirala ali se kako drugače udejstvovala v mreži! Za tiste, ki me poznajo, da veste v naprej... :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno si tudi ti ena izmed tistih, ki si zatiska oči in ušesa pred nečim novim, ki bo preprlavilo trg. Verjetno si se tako odzvala tudi na situacijo, ko so ljudje pričeli kupovati vsak svoj prenosni telefon ali pač?

      Izbriši
  17. @N: Opisala si tako kot bi bila na licu mesta. Razlika pri tej predstavitvi je bila samo v tem, da je bilo vse tako diletantsko odpredavano, da pač ni cela dvorana zatulila »Jaaa, vsi bomo najbogatejši!«, ampak zgolj nekaj že vključenih sektašev. Zato bi se pač moral odločiti kakšen bolj kakovosten in karizmatičen retorik. Še dobro, da se ni, sicer bi v podražitev izdelkov prepričal veliko več oseb.

    Roro ni pustil vprašanj publike. Klasičen trik: »bomo vprašanja publike obdelali na koncu, saj bo čas«. Tega seveda nikoli ni bilo, ker bi ga zmleli v sončni prah, ko bi mu razložili, da je 5-3=2 in ne 8!

    Pa še to: Nadja, nikoli ne boš postala »smaragd« kot so nekoč rekli tistim na vrhu piramide pri Amwayu ali Network 21 oz. eni izmed podobnih nategancij. :-)

    @Vivian: lahko se samo strinjam: langweilig in neprepričljivo. Še dobro, da je bilo tako. :-)

    @ Bonifacij: govoriš protislovno. Lahko bi prilepil tvoje sporočilo, ki si ga napisal 8. julija 2013 ob 10:49. Očitno si zvesti slovenski volivec ene izmed slovenskih socialističnih parlamentarnih strank, ki raje višajo davke kot da bi sprejele kakšno KONKRETNO reformo, npr. SD, PS ali SDS. Poleg tega pa si tudi ponosni lastnik kartic zvestobe in misliš, da zato kupuješ ceneje. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za izdelke plačuješ enako ceno kot Lyoness člani, le da ti od tega profitirajo, tebi pa gre to vnos in se kartice otepaš na vse možne načine. Pametno.

      Izbriši
  18. Žid, če bi bil zvesti volivec levice, ne bi bral tvojega bloga.

    Predvsem pa pretiravaš in imaš na splošno preveč negativen pristop do mrežnega marketinga.

    Sem lastnik kopice kartic zvestobe, ker so danes realnost in jih ima skoraj vsak prodajalec in če precej nakupujem - se odločim imeti tudi kaj koristi od tega.

    Jaz sem preizkusil kot kupec, tudi kot prodajalec (ne preveč uspešen - ni mi težko priznati tega) marsikateri produkt mrežnih marketingov.

    Prebral sem si tudi nekaj knjig na to temo - od Aleša Lisca in drugih, ki so opisovali zadevo z različnih perspektiv.

    Nekateri produkti so dobri in jih redno uporabljam. Žal pa imajo ljudje - deloma zaradi piramidnih iger, deloma zaradi začetniških napak. Eni so preveč vsiljivi, eni manj.

    Na predstavitvah, pa ne le v mrežnih marketingih, tudi sicer drugje, uporabljajo ameriški pristop, ki pa za mnoge v Evropi ni najbolj primeren.

    OdgovoriIzbriši
  19. Namen mojega bloga je ravno to, da ga berejo levičarji, ne pa tisti, ki zagovarjajo tržno gospodarstvo, konkurenco, so proti negativni selekciji in prisilni dohodkovni enakosti. :-)


    Blazno me moti, da se potem osebe na podlag teh predavanj začnejo blamirat in nagovarjat vse možne prijatelje in znance. To je skupno vsem tovrstnim sektam. Namenoma uporabljam ta izraz, ker ima sistem vedno vse religiozne elemente ali pa vsaj večino, če kaj poznaš religiologijo.

    Dolgoročna korist kartic zvestobe je zgolj višja cena izdelka/storitve. Zato ne razumem, zakaj bi si tega želel, zakaj bi ravnal filantropsko do npr. trgovine Müller. Strinjam pa se, da je kakšen izdelek, recimo Amwaya, lahko tudi kakovosten.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če smo iskreni pri tvojem prepričanju o nagovarjanju prijateljev in znancev. Lyoness je dal pač možnost, da kartice delijo posamezniki, navadni smrtniki in tukaj zmagajo tisti, ki želijo. Lyoness bi lahko idejo predstavil samo tavelikim trgovcem in bi oni masovno pričeli deliti kartice, tako bi v pou minute sam izpolnil pristopni listek, dobil kartico na okencu in bil brez kakršnekoli negativne kritike čez Lyoness. Sam bi se pozanimal o Lyoness obračunskem programu in to je to. Trgovci bi se reklamirali med sabo in je zgodba zaključena. Tukaj pa ima tudi nekdo, ki je upokojenec, brezposelen, študent, poslovnež, lastnik podjetij, direktor itd. možnost, narediti nekaj zase in tako profitirati od nakupov, ki se dogajajo tako ali tako, prišpara pa seveda vsakdo z veseljem. No, nekateri kot tukaj berem ravno ne :)

      Izbriši
  20. Jaz pa ne vidim problema pri takem načinu promoviranja, razen tega, da začetniki delajo veliko napak, potem pa ljudje dobijo slabo mnenje po nepotrebnem.

    OdgovoriIzbriši
  21. Še zdaj ne vem kaj je dobrega, če so izdelki in storitve dražje in če se gnjavi frende z mrežami, izdelki itd. Roro pravi, da ni začetnik, da je dal čez če 15.000 slušateljev…

    OdgovoriIzbriši
  22. Produkti, ki jih uporabljam so drugačni in jih drugje ni - vsaj ne enako kvalitetnih. Tako, da niso dražji. Namesto reklam, ki včasih predstavljajo večji del cene produkta, tam plačaš posameznike.

    OdgovoriIzbriši
  23. Kar pa se tiče predavatelja, dvomim, da je bil tako slab, bolj verjetno se mi zdi, da kritiki pametujejo brez podlage.

    OdgovoriIzbriši
  24. @Bonifacij - Ne vem, verjetno obstaja kje posnetek predavanja, vem, da je bilo posneto. Res neprepričljivo in tak je bil tudi odziv občinstva. Jaz sem bil zgrožen. Seveda obstajajo še slabši predavatelji, nič ne rečem, da tovariš Vladimir Miheljak ni bil slabši od tovariša Rora. Vsaj glede na osip.

    Se strinjam da, če je izdelek kakovosten in ima višjo ceno, ne pomeni, da je držaji. To se najbolj vidi pri poceni hrani. Polnovredne in kemično neoporečne hrane pa multinacionalke načelno ne nudijo, razen, če je umetno obogatena, kar pa ni isto. Zato poskušam čim več pridelat sam, dokler še lahko, ko nam bodo razni kartičarji in socialisti vseh barv prepovedali in obdavčili še lastno produkcijo hrane.

    Ampak te izjave pa ne razumem: »Namesto reklam, ki včasih predstavljajo večji del cene produkta, tam plačaš posameznike.« Katere izdelke kupuješ? In seveda oglase ravno tako delajo posamezniki v agencijah, ki tega ne delajo zastonj, medijski prostor pa kupi naročnik oglasa.

    Prepričaj me, da se splača dražje plačevati izdelke, katerim ceno viša kartica in ne kakovost izdelka. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi moj, ali si predstavljaš da nekateri tvoji prijetelji kupujejo iste izdelke z istih polic na istem mestu kot ti ceneje? Kaj to pomeni zate? Da očitno želiš, da vsi kupujejo pa pri tem nič ne prišparajo. Take logike do tega trenutka še nisem videl.

      Izbriši
  25. Smaragd + guru - cilj naslednjega mojega življenjskega obdobja... :)))
    Ma ne vem nooo... Še vedno me čudi ta naivnost ljudi, da bodo čez noč obogateli! Recimo bobu bob: za to, da uspeš, je potrebno garanje, delanje, živeti s podjetjem in za podjetje. Tako kot si napisal - ni zastonj kosila, ti mrežni marketingi pa obljubljajo ravno to: sediš na kavču, sem in tja kupiš zobno pasto in voila... postaneš nesramno bogat. Upira se mi pristop, upira se mi to, da ljudje tako hitro kupijo tako idejo, najbolj od vsega pa se mi upira posiljevanje mene z yet again novo mrežo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsak, ki je že nekaj naredil v kakršnemkoli mrežnem poslu ve, da je za svojo nagrado trdo delal. Tisti, ki še niste nardili nikjer nič pa takole mlatite prazno slamo, seveda vas čisto razumem. Ali misliš, da sestaviti mrežo 30.000 ljudi se naredi samo od sebe? Spoštujem take ljudi, saj so do tega prišli s trdim delom. Tukaj bi pa rad omenil tole, kakšno mnenje imate o ljudeh, ki hodijo od hiše do hiše in prodajajo npr. vrečke? Večina ljudi se pred njimi skriva, veliko ima take ljudi za reveže, da ne rečem klateže, ljudi, ki nekomu nekaj vsiljujejo itd itd. Veliko negativnih prepričanj imajo ljudje o tem. Ali veste, da taki ljudje zaslužijo bistveno več kot tisti, ki o takih ljudeh mislijo to kar sem napisal zgoraj? Oni zaslužijo nekajkrat več kot tisti, ki ugasnejo luč, ko potrka na vrata. Nekateri si zatiskajo oči pred realnostjo.

      Izbriši
  26. @N - Ja neverjetno je, da take zadeve po več kot 20 letih od prve podobne zadeve še vedno pritegnejo naivne ljudi. Pa še v času, ko socialistična vlada viša davke, si ljudje želijo še več bremen na izdelkih/storitvah.

    Ja, če hočeš postati guru(jka) moraš najprej priti do stopnje smaragda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ravno v tem času, take stvari kot je prihranek z Lyoness kartico rastejo in so vse bolj popularne. Cene se večajo, Lyoness člani pa vseeno od te povišane cene dobijo % nazaj, kako krut je ta svet

      Izbriši
  27. Bravo. Taksne ljudi potrebujemo v Sloveniji. S trdnim staliscem in prepricanjem: nic spreminjat; nobenih novitet, nobenih novih izzivov, saj smo vendar na poti, da postanemo druga Svica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. @anonimni – Ah ne ne, potrebujemo spremembe, ki gredo v smer še večjega obremenjevanja cen s priveski – davki in karticami, saj še nimamo dovolj socializma in prerazdeljevanja denarja parazitom. To so tiste reforme, ki jih potrebujemo, ne reform trg dela, pokojninskega in zdravstvenega sistema, spremembe naj gredo v višanje cen, ostalo je brez veze. Potrebujemo inovativne podjetniške ljudi, kot so omenjeni člani Lyoness sekte z Rorom na čelu, ki ne ustvarjajo nobenega izdelka in nove storitve, zgolj obremenjujejo cene izdelkov in spodbujajo divje potrošništvo. To so izzivi, to je prava pot, to je beg iz slovenskega socializma v urejeno, inovativno, socialno pravično tržno usmerjeno pravno državo Švico! :*

      Izbriši
    2. ahh ahhh ahhh
      Kako vam je lušno "večnim skeptikom/nergačem"....
      tudi prav, jaz pa medtem veselo nakupujem TUDI z Layoness ugodnostmi (in prav nihče mi ne grozi, da moram!) in tako nakupujem najcenejše kartuše v Layoness partnerskem podjetju (kupljeno včeraj, pri večjem trgovcu, ki mu tukaj ne bom delal reklame, saj ga ozaveščeni kupci-Layoness kupci odlično poznajo)in to najcenejše še z ne upoštevanjem dodatnih Layoness popusti in ugodnostmi. HVALA ZA TAKŠNE "PODRAŽITVE" (ki so bile "logično predstavljene sklenjene" v članku zgoraj), zaradi mene mi jih lahko še več "PODRAŽITE". HVALA.
      NI NUJNO, DA STVARI, O KATERIH SMO SE PRIPRAVLJENI SRDITO PREPIRATI, TUDI DOBRO RAZUMEMO.
      P-A de Beaumarchais

      Izbriši
  28. ahh ahhh ahhh
    Kako vam je lušno "večnim skeptikom/nergačem"....
    tudi prav, jaz pa medtem veselo nakupujem TUDI z Layoness ugodnostmi (in prav nihče mi ne grozi, da moram!) in tako nakupujem najcenejše kartuše v Layoness partnerskem podjetju (kupljeno včeraj, pri večjem trgovcu, ki mu tukaj ne bom delal reklame, saj ga ozaveščeni kupci-Layoness kupci odlično poznajo)in to najcenejše še z ne upoštevanjem dodatnih Layoness popusti in ugodnostmi. HVALA ZA TAKŠNE "PODRAŽITVE" (ki so bile "logično predstavljene sklenjene" v članku zgoraj), zaradi mene mi jih lahko še več "PODRAŽITE". HVALA.
    NI NUJNO, DA STVARI, O KATERIH SMO SE PRIPRAVLJENI SRDITO PREPIRATI, TUDI DOBRO RAZUMEMO.
    P-A de Beaumarchais

    OdgovoriIzbriši
  29. ahh ahhh ahhh
    Kako vam je lušno "večnim skeptikom/nergačem"....
    tudi prav, jaz pa medtem veselo nakupujem TUDI z Layoness ugodnostmi (in prav nihče mi ne grozi, da moram!) in tako nakupujem najcenejše kartuše v Layoness partnerskem podjetju (kupljeno včeraj, pri večjem trgovcu, ki mu tukaj ne bom delal reklame, saj ga ozaveščeni kupci-Layoness kupci odlično poznajo)in to najcenejše še z ne upoštevanjem dodatnih Layoness popusti in ugodnostmi. HVALA ZA TAKŠNE "PODRAŽITVE" (ki so bile "logično predstavljene sklenjene" v članku zgoraj), zaradi mene mi jih lahko še več "PODRAŽITE". HVALA.
    NI NUJNO, DA STVARI, O KATERIH SMO SE PRIPRAVLJENI SRDITO PREPIRATI, TUDI DOBRO RAZUMEMO.
    P-A de Beaumarchais

    OdgovoriIzbriši
  30. ahh ahhh ahhh
    Kako vam je lušno "večnim skeptikom/nergačem"....
    tudi prav, jaz pa medtem veselo nakupujem TUDI z Layoness ugodnostmi (in prav nihče mi ne grozi, da moram!) in tako nakupujem najcenejše kartuše v Layoness partnerskem podjetju (kupljeno včeraj, pri večjem trgovcu, ki mu tukaj ne bom delal reklame, saj ga ozaveščeni kupci-Layoness kupci odlično poznajo)in to najcenejše še z ne upoštevanjem dodatnih Layoness popusti in ugodnostmi. HVALA ZA TAKŠNE "PODRAŽITVE" (ki so bile "logično predstavljene sklenjene" v članku zgoraj), zaradi mene mi jih lahko še več "PODRAŽITE". HVALA.
    NI NUJNO, DA STVARI, O KATERIH SMO SE PRIPRAVLJENI SRDITO PREPIRATI, TUDI DOBRO RAZUMEMO.
    P-A de Beaumarchais

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala za komentar z slabo (iz angleščine) prevedenimi naučenimi frazami, zabavnimi superlativi (z Layoness ugodnostmi, najcenejše kartuše v Layoness partnerskem podjetju; ozaveščeni kupci-Layoness; dodatnih Layoness popusti in ugodnostmi,..). Dobro razumem piramidne sheme, na zadnje so me leta 1995 vrebali za takšne zadeve. Naslednjega leta (1996) so se isti osebki že izogibali teme. Jaz pa v večji meri tudi njim, ker so me podcenjevali in posiljevali.

    Lyoness klub – klub kako z gnjavljenjem prodati oz. izgubiti prijatelje in ostale bližnje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno si na tak način ti odlovil svojega prijatelja in tudi tukaj mlatiš prazno slamo. Prijatelju daš informacijo, in on ti zameri, ker si mu nekaj pobrega povedal? Po moje so to tisti prijatelji, ki ne želijo reči ne informaciji(torej Lyonessu) v upanju, da mi ne bo zameril. Halo, ali je to res pravi in iskren prijatelj?

      Izbriši
  32. Kako je življenje lepo in pestro. Si predstavljate, da bi vsi enako mislili in delali? Grozno bi bilo....

    OdgovoriIzbriši
  33. Že zdaj je grozno, ko 90 % slovenskih dominantnih medijev trobi v isti rog. :-(

    Glede kartic in raznih sekt (Lyoness) pa zaradi mene naj odrasli ljudje počnejo kar želijo, je pa problematično to, ker mi, ki nismo v sekti plačujemo pribitke na ceno (cashback, ki ne pade iz neba).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, končno si povedal to kar te žre, da eni profitirajo, ti pa ne. Saj vem, ego ti je visok. Sem naštudiral take ljudi, ki imajo blazno visok ego navzven, navznoter je pa zgodba čisto drugačna. Sam pravim, hvala bogu da ne razmišljamo vsi enako, ker bi blo preveč bedno na tem svetu.

      Izbriši
  34. prvo kar bom rekel-cashback kartice so še daleč najmanjše zlo tegale sistema. so zgolj mamilo za množice, ki jim po pravem programu pranja predstavijo pravo igro. Sam ne uporabljam niti ene kartice zvestobe, in to ne zaradi avtorjeve teroije, temveč mnogo bolj zaskrbljujočega podatka. VSAKA STVAR ki jo kADARKOLI kupiš na katerooli kartico zvestobe je zabeležena, in država ima tako vpogled v vsako rolo skretpapirja ki si jo kdaj kupil, če to želi. Vi pa to hladno dovoljujete. ste normalni? Še enkrat-lyoness cashback kartica sama po sebi ni nobena piramida, nima od kje biti. sam sistem je razmeroma preprost-jst ti zagotovim 100 strank, ti mi daš zato 10% popusta, 7% bom obdržal zase, 3% bom dal mojim ovčkam in to je to. Problem se nahaja v drugem delu predavanja, ovčke, boste komentirale tudi to?

    Lep pozdrav vsem,
    Realist

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, ovčke bomo komentirale tudi to. Ampak te ovčke poznamo Lyoness sitem. Daj mi povej eno: kupim preko Lyonessa Sportinin bon, Lyoness mi je zabeležil, da od tega bona dobim 20% nazaj. Bon podarim kolegu za rojstni dan, on ga zapravi v Sportini, kje se je tukaj zabeležilo, kaj sem jaz kupil?
      Grem v Portala na kavo in jo plačam z gotovino. Pokažem še Lyoness kartico in natakarca pred mojimi očmi vpiše v Lyoness sistem vTerm znesek, ki sem ga plačal in poskenira kartico. Jaz dobim beep SMS, toliko ste profitirali od Lyoness nakupovanju. Vse to v roku 20sekund. Potemtakem nikoli ne plačuješ z bančno kartico?

      Izbriši
  35. @Realist - V drugem delu predavanja govorimo o 2000 €, ki jih bacek nakaže na Lyonessov račun… Tukaj začnemo graditi piramidico…
    LP, Stvarnik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vi nekateri ljudje ste tako naivni z vašim nesmiselnim razmišljanjem. Prvo kot prvo ne blati Lyonessa, ker nimaš pojma o čem govoriš, sploh ne poznaš sistema. Prvič v zgodovini marketinga je lijačna polnitev enot. To pomeni da celotna skupnost polni tvoje enote, tudi tisti, ki so nad teboj. Matematično dokazano zato, ker si deležen prijateljskega bonusa samo 0,5% direktno in 0,5% indirektno še iz tega vidika nikakor ne more biti piramida, če ne verjameš ti lahko pokažem vire iz Avstrije in Švice kjer je bila ta možnost zakonsko ovržena.
      Zraven tega pa, če hodiš na primer že zdaj v Špar oz. Müller, OMW v vsakem primeru. Bi na dolgi rok veliko izgubljal. Poleg tega pa še je OGROMNO produktov v teh trgovinah cenejših kot v drugih katerih ni v Lyonessu. Verjetno se zavedaš, da ti ni potrebeno širiti tega, lahko si le uporabnik in pridobiš kakšen dopust na celo letni ravni. Ne vem zakaj bi hodil tankat na Petrol, če imam OMW na poti in s tem pridobim 1€ takoj, na dolgi rok pa še veliko več, saj mi moj šparovček oz. obračunska enota prigospodari 582€.
      Mislim kurja pamet ti govori, če si v vsakem primeru hodil tja in ne vzameš denarja, ki ti pripada mora biti nekaj narobe s teboj.


      Me zanima če nočeš na elektriko, gorivo, telefonijo ali kurilno olje + vse ostalo kjer vsak dan trošiš 30-80% nazaj? Potem imaš res preveč denarja in mi ga lahko kaj prispevaš. Ali pa si tako neumen in boš ostal vedno reven, ker ne znaš ceniti niti 1€.

      Izbriši
    2. Piramida se začne, ko si kupuješ pozicije z vplačilom 2000 €. To je definitivno piramida. Ostalo je zgolj nesmilseno višanje cene izdelka, če povem še petnajstič, cashback oz. popust ne pade iz neba, ampak se porazdeli emd stranke, je kot davke, ki viša ceno izdelka. Po matematiki prvega razreda osnovne šole 1 + 1 = 2 in ne 1 + 1 = 1!

      Izbriši
    3. Žal je to res. Denarja zgolj iz nakupov pride tako malo, da traja nekaj mesecev iz prijateljskega bonusa, da pokriješ stroške tega, da si nekomu dal kartico (cena kartice + pijača + prevoz).

      Enote se iz nakupov polnejo zelo počasi, da res ni. Pri prvi sem se še trudil, da sem jo v nekaj mesecih napolnil, potem sem pa obupal.

      S predplačili enot, pa prideš do izplačila denarja iz enot zelo hitro.

      Poleg tega, če si potrošnik, dobiš droptinice (1%), ker se ti enote polnijo zelo počasi, da lahko nanje kar pozabiš.

      Torej pri Müllerju 1% dobiš ti, ostalo pa tisti pri vrhu in Lyoness.

      Žal sem tudi opazil, da so podjetja, ki so partnerji, v povprečju dražja od ostalih - pa žal ne le za ta procent. Nekatra so od takrat kar pošteno dvignile cene.,

      V več državah jih različni organi preiskujejo. V Avstriji eni trije nadzorni organi in kriminalisti - zaradi predplačil. Tudi, če jih predplača le 10%, to predstavlja večino prihodkov.

      In vem, zakaj bi tankal na Petrolu. Prvič, mi je OMV kar precej s poti, Petrol pa vsako leto ponudi vnovčenje svojih pik za cenejšo elektriko. Dejansko dobim več kot pri OMV-ju z lyonessom.

      Sistem je zapleten, da te odvrne od računanja, ampak, ko se spraviš in ti rata, vidiš, da ni tako fajn.

      Izbriši
    4. Hvala za potrditev vsega kar sem napisal iz prev roke: prvič kupuj pri Lyonessu = kupuj držaje in drugič predplačilo v višini 2000 € je edini vir prihodkov, torej, če je teh preplačil v piramidi malo, spodnji del piramide izgubi finančna sredstva in seveda ugled (prijatelje).

      Izbriši
    5. Ali veš, da je Lyoness zaslužek obdavčen? Ali veš, da ima Lyoness stvari z državo poštimane? Ali ti veš, da je potrebno za ustvarit strukturo več tisoč ljudi tudi nekaj dati od sebe? Vsekakor si eden od tistih, ki pravijo, da bi se jest tukej spravu delat, razturam, ampak teh iger se jest ne grem.

      Izbriši
  36. Tudi sam sem bil na tej predstavitvi, sem pa že od prej poznal Lyoness. Že pred tem, preden sem bil na tej predstavitvi, sem bil na javni predstavitvi Lyonessa in se odločil da bom gradil svojo mrežo. Če bi kasneje ugotovil, da to ni zame, tistih 2000€,ki je zgoraj omenjenih, nebi izgubil.
    Če ima recimo neko podjetje 10% popusta, od tega recimo 5% preostanka ugodnosti, kot v Lyonessu temu rečejo, lahko to koristim.
    Če bi sam prenehal z gradnjo mreže, vendar teh 2000€ nisem izgubil, sedaj jih porabljam. Kako?
    Grem preprosto v trgovino, ki ima recimo 5% preostanka ugodnosti, predpostavljajmo, da kupim za 100€ nekih izdelkov, pokažem kartico in od tistih 2000€ se mi odtrga 5€, torej jaz plačam 95€ in na tem računu mi ostane še 1995. Ta denar je torej moj in ga bom pokoristil.
    Sam sem v Lyonessu že dlje časa in sem se zaradi takega mišljenja tudi loteval raje tujine, kjer so ljudje do tega bolj odprti. Res da je to mrežni marketing, toda, ko si ta sistem zgradiš, ko imaš po več letih pod seboj več tisoč ljudi in redne prihodke, vsak teden preko 5.000€, ob tem pa si se tudi naučil veliko na področju vodenja, se zaveš, da si zase naredil veliko. Četudi se to mnogim zdi piramida ali ne bi samo povedal, da vedno so in vedno bodo obstajali ljudje, ki gledajo na stvari iz druge perspektive. Prav je tako, da ima vsak svoje mišljenje in pogled na svet, moje mnenje o tej zadevi je iz osebnih izkušenj dobro, je pa povsem stvar posameznika.

    OdgovoriIzbriši
  37. Mislim, da ste že sami podali odgovor zakaj zadeva ne funkcionira. Navedel bo samo dve točki.
    1. «ko imaš po več letih pod seboj več tisoč ljudi…« - Postavlja se mi vprašanje kako dobiti toliko ljudi v Sloveniji za to igro, ko je že več kot 20 let minilo od prvih zelo odmevnih afer, povezanih z identičnimi zgodbami . Kako bo več tisoč ljudi nasedlo na to zadevo? Morda res ostane tujina, ampak verjetno glede na trende gospodarskih kazalcev, množičnih medijev in javnega mnenja, je Slovenija še vedno idealna za takšne »posle«. Mislim, da so Čehi ubrali drugačno pot (ki so jo vodili pred časom totalitarizmov) in je tudi javnost bolje informirana. V Avstriji pa bodo verjetno kmalu sledile množične tožbe. Afrika? Tam je malo kapitala.
    2. Res je, da teh 2000 € lahko zapraviš za izdelke, a hudič je v tem, da nekoč zmanjka naivnih duš, ki vplačujete in piramidica se sesuje. Takrat teh 2000 € ne bo več, Roro & Co. pa se bodo tudi že umaknili daleč stran pred opeharjenimi klubovci in seveda roko pravice.

    OdgovoriIzbriši
  38. Nihče nikogar ne sili v nič. Vsak se sam odloči po svoji vesti. Da si član Lyonessa tudi ni potreben Roro&co lahko se sam preprosto včlaniš in tudi ni potrebno da koga gnjaviš posledično dobiš od nakupa le 1-2%. Je pa dejstvo da če si član ali ne če kupuješ v Müllerju dobi vsak kupec njihov 3% popust, če hkrati uporabljaš Lyoness dobiš dodatnih 2% (zaradi tega ne kupuješ izdelke dražje). Ker sam redno kupujem v Sparu, Müllerju, Hervisu, Merkuru, OMV, Optiki Clarus, Sportini,.. mi kartica daje dodatni popust ki ga sicer ne bi imel. V kolikor priporočiš člana dobiš dodatnih 0,5% od vsakega nakupa člana ki si ga priporočil,itd. Tudi diners ti daje razno razne ugodnosti ob priporočilo članov pa še članarino je treba plačati njihov nagradni program pa ni ravno ugoden in zanimiv. Pri Lyonessu pa vse dobiš nazaj v gotovini ali koriščenju bonov. In če to da še naprej kupujem tam kjer sem do sedaj in dobim mesečno vrnjenih 15-30 eur je tudi to nekaj. Vsaj nekaj. Če pa nisi član omenjene "sekte" pa dobiš "K...."

    OdgovoriIzbriši
  39. Vendar nekdo drug mora plačati ta popust, sam od sebe tudi ne nastane, nekam se mora prenesti ta strošek.
    Dinersa raje ne omenjajmo, ni dolgo nazaj mesec avgust, ko smo zvedeli za koliko je direktor Dinersa Sloevnija Tomaž Lovše opeharil Slovence, afera je imela in še ima velike mednarodne razsežnosti in je močno očrnila ugled Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lyoness ti plača 0,5% direktno in 0,5% indirektno idiot zabit. Trgovsko podjetje kot npr. Muller je pristopilo k lyonessu za 10%. Za tak rabat se je podjetje odločilo izključno samo!
      1% od vsega prometa gre k Lyonessu
      1% gre za to priporočanje
      8% ostane za uporabnika
      V skupnosti je že 3.2 milijona uporabnikov in iz dneva v dan narašča za več tisoč. Misliš da so trgovci tako zabiti da ne bi radi imeli 3.2 milijona rednih strank, leta 2020 bo jih 350 milijonov. Za take idiote kot si ti bo kasneje življenje malo težje. No hvala bogu da so taki kot ti. Nekdo pa le mora delati v tovarnah, da bomo dobili izdelke na mizo. Aja čez 20 let bo že vse robotizirano in takrat ne bo več dela niti za tebe.
      Kako me razjezi, ko nimaš pojma in govoriš same neumnosti.

      Tako si pameten in vseved. Me zanima če uporabljaš bančno kartico? A jo ne? Te mogoče kaj stane dvig iz bankomata? Aw zdaj pa smo tu.. Če bi bil pameten in bi si naročil bone preko Lyonessa za OMW, bi jih dobil zastonj po pošti na svoj naslov + profitiral bi + ne bi izgubljal z dvigom iz bankomatov. Aha zdaj pa ti je začelo škrtat v glavci a ne? To še zdaleč ni vse kar lahko pridobiš preko Lyonessa, če si le ti sam uporabnik brez priporočanja.

      Izbriši
    2. Vendar nekdo drug mora plačati ta popust, sam od sebe tudi ne nastane, nekam se mora prenesti ta strošek. Recimo v ceno izdelka. Oziroma definitivno v višjo ceno izdelka, če smo bolj natančni. Torej kupujemo vsi držaje. Hvala lepa.

      Bankomata pa ne uporabljam že 10 let. Če bi prebrali moja prejšnja sporočila, bi lahko vedeli, da me je Lyoness tudi razsvetlil pri tem, da sem res spoznal, da vse kartice ugodnosti in kartice zvestobe zgolj dražijo izdelke, ker se strošek popusta prenese v ceno izdelka. Hvala lepa za tak »popust«. 1 + 1 = 2 spoštovani gospod, lepo sanjajte še naprej o svojih popustih in cahbacku, ki ga plačate sami z višjimi cenami izdelkov. Ko se boste zbudili iz sanj, boste videli, da pasivnih prihodkov ni, dobijo jih zgolj izjeme (pa ne v piramidnih igrah kot je Lyoness s kupovanjem pozicij po 2000 €) in pa prevaranti. In takrat, ko bo potrebno začeti delati, vam bo za vse kar ste napisali na ta blog prekleto žal, prav nerodno vam bo, da ste me neupravičeno žalili. Glede na to, da je vaš zapis zdaj javen, se zavedajte, da ste žalili tudi vse bralce.

      Izbriši
    3. Tako je. Vsi po tvoje kupujemo dražje. Samo pozabil si dodati, da ti plačuješ več kot tisti, ki uporablja Lyoness kartico. Seveda, kar prazni svoje žepe. Jaz ostajam pri prihranku na vsakem koraku.

      Izbriši
  40. Res zanimivo branje, sicer ne vem kdo je Roro&CO, poznam pa Lyoness že dlje časa in preko tega tudi kupujem. Glede cen izdelkov se sicer nebi popoloma strinjala, saj je nekaj izdelkov že sedaj cenejših v Mullerju, katere pač kupujem sama (recimo nekatera kozmetika ali pa primer Nutele) in pa tudi sama kvaliteta je drugačna kot v drugih prodajalnah. (Primer nutele, kjer se čuti drugačen okus) Sama se sicer ne želim vpletati v zgoraj omenjen pogovor, sama sem pač navadna uporabnica kartice, ki mi letno prinese nekje med 200-300€ prihranka, tako da ne razumem zakaj je nebi uporabljala, če je brezplačna ? :)

    OdgovoriIzbriši
  41. Zato, ker ta "prihranek v vrednosti 200-300 € ni prihranek in ne pade iz neba oz. iz radodarnih rok prodajalca, temveč se prenese v VIŠJO ceno izdelka - kot davek. tako samo navidezno kupujete cenejše. :-(

    OdgovoriIzbriši
  42. Res je, da ima Müller povprečne cene in da Spar ni najdražji, pa OMV ima iste cene bencina kot ostali. To je pa od ta velikih v glavnem vse. Sem pa opazil tudi, da so tisti, ki so imeli zmerne cene, odkar so pri Lyonessu, cene uspešno dvignili.

    Ne vem pa, od kje ti 200 do 300 EUR prihranka zgolj od nakupov? Če nimaš pod sabo vsaj nekah resnih kupcev preko Lyonessa, ki ti pomagajo polniti enote, potem moraš zapraviti od 20 do 30 tisoč eur na leto.

    Če namreč hočeš sama nafilati enote, moraš nakupiti v povprečju za 170 000 eur, da dobiš ven na koncu 450 eur. Torej še 0,25% k tistemu procentu zraven.

    Torej - ali nisi navadna uporabnica kartice in jih imaš nekaj pod sabo, ali pa verjameš iluziji, da prišparaš.

    V resnici tisto, kar prišparaš požrejo drugi, ti pa dobiš drobtinice.

    OdgovoriIzbriši
  43. Mene so ravno danes povabili na tole "predavanje" v Tehnološki park in sem šla malo raziskovat in naletim na tole, ker so bili tako skrivnostni ampak iz izkušenj vem, da ponavadi to pomeni ravno tole.
    Lyoness kartico imam, ker mi jo je ponudila prijateljica. Skoraj je ne koristim, ker se ne spomnim nanjo. Nimam pa nobenega namena "novačit" ljudi. To mi je odbijajoče, pa tudi če je zadeva dobra. Nisem tak tip človeka.

    @Žid jaz vidim "foro" teh "prihrankov" malo drugače. Npr. na OMWju jih je prej kupovalo gorivo 100. Odkar imajo Lyoness in je Lyoness "nategnil" toliko in toliko ljudi, jih na OMW zdaj hodi 150 po gorivo. OMW ne rabi dvignit cene, ker se jim je povečalo število strank in od tam lahko filajo Lyoness.
    Osebno na OMW ne hodim, ker mi je FULLLLL od rok in nima nobenega smisla.

    OdgovoriIzbriši
  44. Se strinjam. Veliko Lyonesevcev pa hodi v točno določene (odročne) trgovine in črpalke, po točno določen izdelek (in pozabi všteti stroške goriva – kar je dobro za OMV – časa pa očitno tudi ne cenijo dosti). Zraven pa, ker so že tam v posvečeni trgovini, kupijo še kakšen izdelek, ki je drugje očitno cenejši, da naberejo še kaj »Lyoness točk«. Če bi imeli v Sloveniji osnovnih in srednjih šolah obvezni šolski premet osebne finance, se to morda ne bi dogajalo…

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, če bi imeli ta predmet, potem ne bi ti tukaj nabijal takih praznih kot jih nabijaš sedaj. V prvi vrsti bi s tem predmetom prihranil tudi ti.

      Izbriši
  45. Avtor tega članka tega poslovnega modela ni razumel popolnoma nič oz. zelo malo. Razlaga o piramidi je popolnoma neutemeljena. O piramidah oz. bolj natančno o finančnih piramidah, ki so sporne povsod v svetu temeljijo na finančnih vložkih in se po binarnem sistemu postavljajo ljudje, tukaj se po binarnem sistemu postavljajo enote (kdor se spozna na binarne sisteme ve, da zadeva pije vodo, ko je zadaj sistem, ki polne sistem avtomatsko-tukaj se polnejo enote od leve proti desni in zelo pomembno, enote nastajajo iz nakupovanja). V nadaljevanju je avtor tega članka več kot očitno podrpu idejo g. Jankoviča, nič nimam proti njemu v zgodbi Mercator, vendar še daleč od tega, da je on avtor Pika kartice. Trgovec trga denar za Lyoness od uslužbencev in kupcev, torej zato ima Mercator najvišje cene, Sparove cene pa spadajo med cenejše. V nadaljevanju se je avtor razpisal o višanju cen. Lyoness nima nič z državo, če se država tako odloči se pač odloči. Država želi nadoknaditi primakljaj denarja, ki je ušel iz rok državnih organov, Lyoness pa bo navadnimu človeku vrnil nekaj denarja na bančni račun. Denar dajo trgovci s preprosto logiko. Nekaj dni sem slišal, da je Mercator dal za neko reklamo za novi kruh prek 300.000€, ki se bo vrtela na televiziji. Kaj pa dela Lyoness, oglaševanja vseh izdelkov pri enem trgovcu iz branže, torej pojdi na OMV kjer boš dobil % oz € nazaj, ker jih na Petrolu ali kakšni drugi črpalki ne boš dobil. Zelo preprosto. Očitno za nekatere preveč preprosto. Trgovci pa plačajo Lyonessu samo za opravljeno reklamo. Koliko novih strank bo dobil Mercator iz omenjene reklame oz bo zaradi te reklame povečal prodajo svojega novega kruha? Kdaj bo prišel na 0? Lyoness kartica je najboljša pogruntavščina v zvezi reklamiranja, povečevanja prometa, prihranka ipd. kar sem jih kdaj videl. Najbolj zanimivo pri avtorju tega članka pa je, da o AmWayu pravi da je piramida in saj veste o čem govorim. Žalostno je samo to, da take osebe, ki ne ločijo med piramido(služba, struktura velikih podjetij itd) in finančno piramido, in potem ljudem na dolgo in široko, z napisi rdeče barve razlagajo kako so te stvari oh in sploh. Nič ne oporekam avtorju, prekrižan napis DM. Ne nasprotno, jaz pravim, pojdi tudi v DM, ampak tam ni Lyoness ugodnosti. Izbira je tvoja. Vedno se najde nekdo, ki pač mu je DM ljubši kot Muller. Vsak ima proste roke. Vsak da svoj denar kamor želi, mar ne? Lyoness je pač odlična ideja, kjer nihče ne izgubi nič. Trgovec ima promet, stranka pa nekaj € od nakupa nazaj in to je vse. S to logiko ni nič narobe. Lyoness ne pravi, da se mora nekdo strogo sedaj držati OMVja in nič več Petrola, odvisno kako si nekdo to razlaga. Izbereš pač tisti način, tistega ponudnika, ki ti odgovarja, verjetno pa tudi gledaš, kje se ti bolj izplača. In v nadaljevanju avtor brezglavo razlaga, kako si brezsmiselno razlaga, več potrošiš, več prišparaš. Logično mar ne? Očitno % od nekega zneska ne ve da je to delež. Naj razložim, 10% od 100€ je 10€, od 1000€ pa je to 100€. Več zapraviš, več prihraniš. Torej boš zaradi tega pojedel 4 kose kruha za zajtrg, če spraviš v sebe le 2, da boš več prišparal? :)

    OdgovoriIzbriši
  46. Avtor tega članka tega poslovnega modela ni razumel popolnoma nič oz. zelo malo. Razlaga o piramidi je popolnoma neutemeljena. O piramidah oz. bolj natančno o finančnih piramidah, ki so sporne povsod v svetu temeljijo na finančnih vložkih in se po binarnem sistemu postavljajo ljudje, tukaj se po binarnem sistemu postavljajo enote (kdor se spozna na binarne sisteme ve, da zadeva pije vodo, ko je zadaj sistem, ki polne sistem avtomatsko-tukaj se polnejo enote od leve proti desni in zelo pomembno, enote nastajajo iz nakupovanja). V nadaljevanju je avtor tega članka več kot očitno podrpu idejo g. Jankoviča, nič nimam proti njemu v zgodbi Mercator, vendar še daleč od tega, da je on avtor Pika kartice. Trgovec trga denar za Lyoness od uslužbencev in kupcev, torej zato ima Mercator najvišje cene, Sparove cene pa spadajo med cenejše. V nadaljevanju se je avtor razpisal o višanju cen. Lyoness nima nič z državo, če se država tako odloči se pač odloči. Država želi nadoknaditi primakljaj denarja, ki je ušel iz rok državnih organov, Lyoness pa bo navadnimu človeku vrnil nekaj denarja na bančni račun. Denar dajo trgovci s preprosto logiko. Nekaj dni sem slišal, da je Mercator dal za neko reklamo za novi kruh prek 300.000€, ki se bo vrtela na televiziji. Kaj pa dela Lyoness, oglaševanja vseh izdelkov pri enem trgovcu iz branže, torej pojdi na OMV kjer boš dobil % oz € nazaj, ker jih na Petrolu ali kakšni drugi črpalki ne boš dobil. Zelo preprosto. Očitno za nekatere preveč preprosto. Trgovci pa plačajo Lyonessu samo za opravljeno reklamo. Koliko novih strank bo dobil Mercator iz omenjene reklame oz bo zaradi te reklame povečal prodajo svojega novega kruha? Kdaj bo prišel na 0? Lyoness kartica je najboljša pogruntavščina v zvezi reklamiranja, povečevanja prometa, prihranka ipd. kar sem jih kdaj videl. Najbolj zanimivo pri avtorju tega članka pa je, da o AmWayu pravi da je piramida in saj veste o čem govorim. Žalostno je samo to, da take osebe, ki ne ločijo med piramido(služba, struktura velikih podjetij itd) in finančno piramido, in potem ljudem na dolgo in široko, z napisi rdeče barve razlagajo kako so te stvari oh in sploh. Nič ne oporekam avtorju, prekrižan napis DM. Ne nasprotno, jaz pravim, pojdi tudi v DM, ampak tam ni Lyoness ugodnosti. Izbira je tvoja. Vedno se najde nekdo, ki pač mu je DM ljubši kot Muller. Vsak ima proste roke. Vsak da svoj denar kamor želi, mar ne? Lyoness je pač odlična ideja, kjer nihče ne izgubi nič. Trgovec ima promet, stranka pa nekaj € od nakupa nazaj in to je vse. S to logiko ni nič narobe. Lyoness ne pravi, da se mora nekdo strogo sedaj držati OMVja in nič več Petrola, odvisno kako si nekdo to razlaga. Izbereš pač tisti način, tistega ponudnika, ki ti odgovarja, verjetno pa tudi gledaš, kje se ti bolj izplača. In v nadaljevanju avtor brezglavo razlaga, kako si brezsmiselno razlaga, več potrošiš, več prišparaš. Logično mar ne? Očitno % od nekega zneska ne ve da je to delež. Naj razložim, 10% od 100€ je 10€, od 1000€ pa je to 100€. Več zapraviš, več prihraniš. Torej boš zaradi tega pojedel 4 kose kruha za zajtrg, če spraviš v sebe le 2, da boš več prišparal?

    OdgovoriIzbriši
  47. Pomoje je odgovor seveda da ne, samo svojo trenutno potrošnjo bom spravil prek Lyonessa ina tako nekaj prihranil, morda bo to na koncu leta nek vikend paket za družino ali kaj podobnega. Avtor tega članka verjetno ne ve, da je Lyoness Child & Family fundacija v Sloveniji že zaključila nekaj projektov. Sam imam brata, ki je invalid, ki skupaj s svojimi soborci, ki so nezmožni kakorkoli skrbeti sami zase in vem eno stvar, da bodo tudi oni z Lyonessovo pomočjo pridobili kakšno novo pridobitev in tako lažje napredovali po poti v svojem okrevanju. Na tem mestu sem se vprašal, ali se avtor tega članka ne zaveda, da lahko v naslednjem trenutku on postane eden izmed njih, ki bodo v bodoče dobili Lyonessovo dobrodelno pomoč in na ta način lažje okrevali? Očitno je tudi tukaj avtor s svojo jezo proti g. Rolihu popljuval v vsem svojem sijaju še eno dobro stran Lyonessa. Verjetno avtorju res nihče ne prisluhne in potem zliva svoje ogorčenje na nečim takole preko blogov. Ni težava v Lyonessu, ampak v ljudeh, ki Lyoness koristijo samo z namenom, da si mastno polnijo denarnice. Že prav, tudi taki morajo obstajati, da lahko nekatere naivneže premetejo in jih pritegnejo v svoje okrilje, češ boš hitro zaslužil. Lyoness je noro dober posel in priložnost za vsakega, ki bo ta posel delal tudi s srcem, saj taka oseba ima v tem poslu dolgoročen profit, v nasprotnem primeru se mu bo kaj kmalu ustavilo.
    Za konec pa še ena avtorjeva, ki dokazuje dvoje: 1. izjemno nasprotovanje g. Rolihu, ki na svoj način, prek svojega pogleda razloži Lyoness, kot njegov dodaten izziv v življenju, in kot 2. znova želi ljudem prodati svoje pripričanje da je Lyoness piramida nepošten posel. Piramida = služba (šef=delavec za trakom, torej delavec za trakom izdela produkt, šef pa mu je zrihtal posel, da on lahko dela), finančna piramida=dva plačata nek denar, in iz tega zasluži oseba nad njima. Kaj je pošteno po vaše, pa presodite kar sami, jaz sem si že :) Poleg vsega pa avtor znova in znova v svojem blogu poudarja, da je Lyoness vzvod za višanje cen pri trgovcih? Jaz na tem mestu sprašujem avtorja članka, kdo narekuje cene bencinskim ponudnikom? Kakšne so cene na OMVju in Petrolu? Mislim da enake. Kje Lyoness potrošnik profitira, ko natoči gorivo v svojega jeklenega konjička? Seveda, samo pri Lyoness trgovcu in to je v tem primeru OMV. Seveda pa, ni Lyoness kartica samo za OMV, v Sloveniji je še ostalih trenutno že več kot 580 trgovcev. Vsak pa si naj seveda ustvari svoje mnenje o Lyonessu.

    OdgovoriIzbriši
  48. Spet komentira en anonimnež z naučenimi frazami, in sploh ne prebere, kaj pišemo.

    OdgovoriIzbriši
  49. Spoštovani bralci - dobro si zapomnite, kaj je napisal Anonymous. Ampak ne zato, ker bi kaj pametnega napisal, ampak, ker piše po enakem vzorcu, kot na splošno vsi Lyonessovci.

    1. Naučeni odgvori, kjer sploh ne posluša/ne bere, kaj poveš.

    2. Če mu ne popustiš, začne z osebnim obtoževanjem in napadanjem.

    To je dobro vedeti tudi za prihodnost, kajti taki ljudje, ponavadi le niso tako uspešni v svojem poslu, in skačejo iz enega v drugega, v upanju na uspeh.

    OdgovoriIzbriši
  50. Ne vem ali je sploh smiselno, da devetinsedemdesetič napišem, da denar ne pade iz neba in da se popust všteje v ceno izdelka (morda je pri gorivu rahlo drugačna situacija, so pa nezanemarljivi vsi ostali izdelki in storitve, ki jih bencinski servisi ponujajo) . Če mislite, da si bodo npr. trgovske verige itd. nižali dobiček in osebne dohodke, zato, da bodo članom Lyoness sekte lahko karitativno izplačevali popuste, se grdo motite. Sami sebi in nam vsem s temi karticami višate cene, zakaj tega ne morete dojeti? Tako kot da bi rekli, da se davki ne štejejo v ceno izdelka, torej, da je ne višajo, ampak se ob povišanju davkov delavcu enostavno zniža plača in cena izdelkov/storitev ostane nespremenjena.

    Moje pisanje je dobronamerno, kot opozorilo naivnim potrošnikom, ki iščejo lahek zaslužek. Seveda sam nikoli nisem padel na te piramiden štose, nikoli se nisem opekel, zdaj po 20 letih prvih razkrinkanih afer v Sloveniji, pa sploh ne. NITI DA BI SE ŠEL KARTICE ZVESTOBE, KAJ ŠELE, DA BI SI KUPIL BOLJŠO POZICIJO PRI LYONESSU ZA 2.000 €. KUPOVANJE POZICIJ NI PIRAMIDNA IGRA? Vi res to verjamete.

    Več potrošiš, več prihraniš? Verjamete temu sloganu? Ena minus ena je tri?  Po moje imate spoštovani tovariš vi težave s lyonessovim poslovnim modelom.

    Da člani Lyoness sekte razmišljate s svojo glavo pravite?

    1. Ste našli na Youtube posnetke vašega vodje, ki vam jih ni kot ostale negativne kritike in posnetke, ki bi lahko metali negativno luč na vas, uspelo odmakniti s spleta? Tam vodja izvaja svoje seanse in dosega kolektivno histerijo, primerljivo s severno korejskimi paradami, le da je to še bolj ekstremno in polno ekstaze. Posnetki so prišli na splet zgolj po zaslugi bivših notranjih članov te sekte, mislim, da iz Avstrije.
    2. Zakaj potem vsi ponavljate ene in iste stavke, ki so znani že iz preživelih piramidnih iger? »Stari imam en ful dober posel!« In na vprašanje kaj je to, ne dobiš jasnega odgovora, ampak povabilo na tretjerazredno predavanje. In ti stavki se ves čas ponavljajo. Od tega, kar je tvoriš Rolih napisal sam zase, da je eden najboljših retorikov v Sloveniji, kar je eklatantna neresnica, na spletu je namreč nekaj predavanj (sicer ne v zvezi z lyonesem), ki jih izvaja tov. Rolih. In to, da je piramida = služba, je pa tako Rolihov argument, da sem že skoraj prepričan, da Aleš = Roberrt Rolih. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  51. Še ena izkušnja z Lyonessom. Sem kupoval v Sportini na razprodaji (sicer je predraga), in niso hoteli sprejeti Lyoness kartice, ker je bila razprodaja. Svojo kartico so normalno sprejemali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To se ne bi smelo dogajati. Hvala za opozorilo.

      Izbriši
    2. Tudi to se ne bi smelo dogajati: http://www.youtube.com/watch?v=lQJfJAt1aMU

      Izbriši
    3. To sem že vidu. Seveda ima Lyoness tudi take stvari upirjene proti sebi, samo žau mu ne bo nihče nič naredu, saj to, kar ima Lyoness nima svet. Lyoness bo preprosto v roku parih let med top podjetji na svetu, to si lahko zapomniš. Ali Microsoft ipd. podjetja nimajo nič nad sabo takih for? :)

      Izbriši
    4. 1. Nisem videl pri klasičnih podjetjih take množične histerije, ki spominja že na maoizem, ki ga religiologi uvrščajo med religije, saj ima vse elemente religije, tako je tudi z Lyonessom.
      2. Kupovanje pozicij po 2.000 € je klasična piramidalna zadeva. Če je vplačevalcev oz. spodnjega dela piramide premalo, se zgodi točka 3.
      3. Tožbe in razočaranje. To še pride, očitno mislite, da matematično-demografska pravila za vas ne veljajo. Niti ne simpatiziram več z opeharjenimi potrošniki, ker so te stvari že več kot 20 let znane celemu svetu in še vedno si ljudje želijo hitrega zaslužka. In si finančno izgubo + izgubo (spoštovanja) prijateljev samo zaslužijo.

      Izbriši
    5. 1. Morda pa se le motiš, nekateri pač želimo izkoristiti to priložnost, nekateri pa bodo pljuvali Lyoness kolikor bodo gledali in druge skušali obdržati na svoji strani. Vseeno mi je kaj si misliš.
      2. Ti verjetno ne poznaš predplačila oz. avansa? Vsak kmet brez osnovne šole ve, da je ta denar tvoj, ki ga lahko porabiš. Če daš nek avans in ga potem ne porabiš in tam pustiš, kdo je čuden, tisti ki je avans pustil ali trgovec (oz. v tem primeru Lyoness). Vsak, ki se je vsaj malo pozanimal o teh predplačilih bi se strinjal z mano, ti pa spet na veliko razlagaš, kako si nezadovoljen s tem. Če želiš imeti avto, ga moraš verjetno predhodno kupiti a ni tako? :) Če želiš enoto imet, ali nakupuj, ali predplačaj in potem porabi. S tem nisi nič v -, če si enoto porabu hh
      3. Tožbe šele prihajajo, seveda, v to sem prepričan. Bom kar veseu, ko bo bo po radiu in TVju tolko bulšita s temi reklamami kot ga je zdej. In vsi oglaševalci bodo vsaj malo na izgubi zaradi Lyonessa, to je logično. Vsak, ki se ukvarja s trženjem ve, da se velik delež dobička porablja za reklame. Spet mečeš v isti koš tiste, ki gradijo na dolgi rok in tiste, ki želijo samo nekaj potegnit in končat. V primeru, da želiš graditi na dolgi rok, potem veš, da te tukaj čaka pošteno delo, nič ne bo padlo z neba! Če trgovcem narediš promet, boš plačan in to je to. Da pa nardiš velik promet, potem pa tudi rabiš nekaj dat od sebe. Upam, da je zdej logično.
      p.s.: http://smallbusiness.chron.com/percentage-gross-revenue-should-used-marketing-advertising-55928.html

      Izbriši
    6. Ja in avans pade iz neba kaj ne? Ah ne ne, veste trgovec se odpove delu svojega dobička, zmanjša delež sredstev za oglaševanje, zaposlenim zniža plačo. Nikakor ne poviša cene izdelka. Veste tudi, ko je vlada Alenke Bratušek julija 2013 zvišala DDV so cene ostale nespremenjene, ker je ona tako ukazala.


      Haha, dobro jutro prijatelji Lyonessa, želim vam lahko noč 1 - 1 = 0 in 1 + 1 = 2. še vedno na vašo veliko žalost... ;-)

      Izbriši
    7. Še boljši filmček o lyonessu:

      http://vimeo.com/66851496

      Izbriši
    8. Kot se vidi še v filmčku, ki sem ga dodal, se v Avstriji že dogajajo tožbe in ljudje so že dobili denar nazaj - celo tako je, da so v šali spremenili ime v:

      Lyoness, denar nazaj z vsako tožbo.

      Pa tudi preiskujejo jih trije nadzorni organi + kriminalisti.

      Kot sem že enkrat napisal, predplačila predstavljajo večino denarnega toka pri Lyonessu. Očitno pa še nisi slišal za prikrite piramidne igre. Čista piramidna igra nima produkta. Prikrita piramidna igra pa ima produkt samo zato, da izgleda legalno.

      In te kupljene enote - sploh, ker vračila denarja iz teh predplačanih enot z nakupi niso avtomatska, ampak moraš zahtevati re-cash, so sporna. Pri eni do treh predplačanih enotah še gre. pri 2000 eur pa moraš zapraviti v povprečju 100 000 eur, da dobiš tisti denar ven.

      Drugič - tudi denar nazaj. Če si samo potrošnik, lahko na enote kar pozabiš, ampak le tisti 1%.

      Torej, če potrošnik dobi 1 eur, gre za ostale vsaj 3 eur. Vse, kar trgovec da več, da za ostale, ne za potrošnika.

      Če bo kartica kdaj bolj znana, bodo potrošniki ugotovili, da kartica pa le ni tako fajn, kot se oglašuje. In se bo slej ko prej pojavila kartica ugodnejša za potrošnike.

      Vsi mrežni marketingi se promovirajo na tak način - mi smo cenejši, ker se ne oglašujemo v medijih. Dejansko so pa znatno dražji od ostalih. Ne samo zaradi večjih stroškov (direktni prodajalec, ki ti dostavlja na dom, ima več stroškov, kot, če imaš eno trgovino, kamor hodijo kupci), ampak tudi zato, ker je direktni marketing najučinkovitejši marketing, ki ga danes poznamo.

      Izbriši
    9. G. Žid: seveda gre avans iz žepa. Jaz sem napisal, da to lahko porabiš, če si si sploh prebral. A Alenka Bratušek zaradi Lyonessa viša DDV? Ko bi tvoj komentar prebral osnovnošolec bi se ti smejou. Avans je nekaj, kar pozna vsak. Ko greš v avtosalon in si zaželiš avto, ga naročiš, plačaš avans, a ti ga tudi lastnik avtosalona časti? Kaj klatiš prazno slamo. Verjetno misliš da avans, ki ga narediš pri Lyonessu gre k trgovcem ali kaj? :D

      100€ potrošiš, nekdo dobi 2% Cashbacka, kar je 2€, ti ki si pa bolj pameten pa ne. Kje ti je logika?

      Izbriši
    10. Nihče ni napisal, da Alenka Bratušek zaradi Lyonessa viša DDV, temveč da se zaradi davkov viša cena izdelkom in Lyoness cashback sistem je popolnoma enakovreden davkom. Če še velja elementarna logika: 1 - 1 = 0 in 1 + 1 = 2, potem je stvar jasna.

      Razen, če debato razširimo še ne kupovanje lyonessovih pozicij po 2.000 €?

      Ta debata postaja podobna debati o brezplačnem zdravstvu in brezplačnem šolstvu. Človeka ne moreš prepričat v dejstvo: »there is no free lunch«. Pa še vedno te bo prepričeval, da javnega zdravstva in šolstva nihče ne plača, ker je brezplačno.

      Izbriši
    11. Vsako podjetje daje denar za reklame, Lyonessovi trgovci dajo pač raje za Lyoness kot pa na TV ali na jumbo plakate in ostalo, preprosto bo Lyoness vse skupaj naredil namesto njih. Trgovci se bojo reklamiral eden drugemu. Saj je vseeno, ti si prepričanja da Lyoness viša ceno izdelkom za vsako ceno, veselo vstrajanje ;) Tvoji računi so mi popolnoma jasni. Moja razlaga je: ko prodam ta izdelek dobim 10€, 5€ me stane izdelek, 5€ pa razdelim za plače 2€, reklamo 1€, v podjetje pa 2€. 1€ je trgovec namenil za reklame, kaj če bi jih namenil kar nazaj tistim, ki so nakupovali pri nas? Tako logiko ima Muller že več let, ob vsakem nakupu, ti dajo kupon 3% kupon, ali to je spet zate sporno?

      Predplačevanje enot se splača ponavljam tistemu, ki želi gradit strukturo, tisti, ki bo potrošnik se mu preprosto ne splača, to sem napisal že večkrat. Preden ponovno pišeš še kaj, pa razjasni kakšna je razlika med avansom in kupnino :)

      Ta debata traja, ker ne priznaš, da trgovci raje nagrajujejo direktno zvestobo in vedo, da direktno priporočanje (ljudje med sabo) ima večji efekt. Kam bo šla neka ženska frizerju, tam kjer ji je kolegica rekla, da je ful dober frizer al tam, ki ima frizer ful lep jumbo plakat? Frizer za en jumbo plakat plača 400€ za en mesec, kaj pa če natiska 80 kuponov po 5€ in reče, vsaka stranka, ki pri nas zapravi nad 30€ dobi kupon, ki ga vnovči ob naslednji storitvi. Kaj se bolj splača? Da si tako zagotovi 80 stalnih strank in na ta račun še kakšno novo stranko, ali upanje na 80 novih strank. Ali se ti matematika sedaj izide? Zares ti priporočam, da malo prebereš članek, katerega link sem nalepil nekaj postov zgoraj. Reklamo na jumbo plakatu nekdo plača, po tvojo so si delavci odrekli delu svoje plače, oz je vsak kupec prostovoljno reku, plačam 10% več pri tem nakupu, da bo ta trgovec postavil en jumbo plakat, vsaj tako si trdil do sedaj :)











      Izbriši
    12. To je tako. Ljudje, ki so noter v sistemu, zmotivirani s pomočjo karizmatičnih osebnosti, dejansko sploh ne znajo razmišljati izven okvirjev, ki so jim jih postavili.

      Izbriši
  52. Se je pa vsulo lyonesovcev. Pri vseh pa isti vzorec. Kljub temu, da smo v komentarju že prej točno razložili razliko med mrežnim marketingom in piramido in vidim, da celo lyonesovci ne poznajo razlike.

    Na konkretna vprašanja in konkretne očitke pa nihče ne odgovarja. Ampak le ponavljajo lajno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno je nakaterim vrh glave, ki poslušamo stvari, ki sploh niso resnične, še manj skregane z logiko in takole obešate vaša mnenja na veliki zvon. Ponavljam, žau mi je, da nekateri delajo Lyoness z namenom pridobiti čimveč PČjev v upanju, da bodo oni naprej razturavali. Lyoness posel je grajenje mreže potrošnikov in si na tak način narediti tudi neko pasivnost. S pridobivanjem PČjev dolgoročnisto ni, dolgoročnost so potrošniki. Ni prav, da se vse Lyonessovce meče v isti koš. Več pristopov je v Sloveniji, eni so pač malo preveč ostri in tam se ustvarja tako slabo mnenje. Ideja Lyoness je meni osebno všeč, zato sem se tudi odločil graditi Lyoness posel, za zraven. Pač Lyoness nima nič z višanjem cen, samo Lyoness član lahko pridobi nekaj € nazaj pri nakupovanju, medtem ko nekdo, ki ni Lyoness član, plača toliko kot pač je in nič ne dobi nazaj. To je več kot očitna razlika, ali se motim?

      Izbriši
    2. Da, enainosemdesetič, motite se. Vsi plačujemo več!

      Izbriši
    3. Židek, a si zamudil prve razrede osnovne šole? Če greš dvakrat tankat benzin plačaš npr. 100 EUR. Če uporabiš Lyoness, plačaš 99 EUR za ista dva tank, pa še tvoj priporočitelj dobi 0,5 in še tisti, ki je njemu dal kartico 0,5 EUR. In ta 2 EUR ne prideta iz zraka ampak jih je trgovec prihranil pri reklamah ter nakazal Lyonessu, Lyoness pa jih nakaže nam.

      Mislim, da vsak 7 letni otrok lahko s svojo glavo te številke premelje in ugotovi kdo ima prav :)

      Izbriši
  53. Ne, ni konkretnih odgovorov, so pa res vedno isti stavki, ki me dolgočasijo že 20 let, od začetkov podobnih nepoštenih zgodb (Catch the Cash), nekaj let pozneje Amway in Network 21,… vedno isti, dobesedno isti stavki.

    Meni bi bilo skrajno nerodno nekoga klicati, mu razlagati, da imam en ful dober posel in se potem izmikati z naučenimi, vnaprej pripravljenimi stavki. Seveda bi mi bilo najbolj nerodno, ko se piramidica sesuje (še vedno se je) in bi srečal koga, ki sem mu ponujal smrdljive posle… Ni opravičila, jaz samo pritisnem na program »ignore«, ko srečam te osebe, ki so mi ponujali sanjske posle, ne poznam jih več, to je huda žalitev dostojanstva.

    OdgovoriIzbriši
  54. Amway je sicer legalno podjetje z nekaj dobrimi produkti, ampak dejansko tudi pri legalnih mrežnih marketingih ni vse tako lepo, kot pravijo.

    V ZDA je celo sodišče prepovedalo mrežnomarketinškim podjetjem oglaševati bajne zaslužke, kajti večina niti stroškov ne pokrije z zaslužki.

    Cene produktov so običajno nadpovprečno visoke.

    In tudi pri Amwayu, čeprav je legalen - so mi dejansko prodajali biznis in ne produktov. Dejansko so tako predstavili, da je izgledalo, kot, da so produkti samo zato, da biznis naredijo legalen.

    Imam pa tudi seveda dobre izkušnje z nekaterimi drugimi podjetji.

    OdgovoriIzbriši
  55. @Bonifacij: S katerimi podjetji imate dobre izkušnje, imate Akrapovičev izpuh? :-)

    OdgovoriIzbriši
  56. čisti nateg za 98.47% članov
    http://rabatfinderen.dk/PDF/Lyoness_Income_Statement.pdf

    OdgovoriIzbriši
  57. čisti nateg za 98.47% članov
    http://rabatfinderen.dk/PDF/Lyoness_Income_Statement.pdf

    OdgovoriIzbriši
  58. Zanimivi podatki: če to primerjam s podjetništvom ugotovimo, da je v Lyoness poslu bistveno lažje nekaj zaslužiti, kot z lastnim klasičnim podjetjem. Po 5 letih je le par odstotkov podjetnikov takšnih, ki so sploh preživeli (ostali pa so propadli in investicja v odpiranje podjetja, ki je lahko tudi več deset ali sto tisoč EUR je izgubljena). To je realnost sveta: le uspešni preživijo in dobijo nagrade. Kjerkoli. Zato podjetništvo in Lyoness ne pritegneta ljudi, ki iščejo v življenju le varnost in zato celo življenje životarijo s povprečno plačo.

    OdgovoriIzbriši