Delo bere več
kot 1,2 milijona Slovencev
Uredniki Delovih medijev
sporočajo, da stojijo za svojimi besedami, zato jim vsak teden zaupa več kot
1,2 milijona Slovencev. Verjetno ste opazili ta ponavljajoči se oglas v časniku
Delo in vseh njegovih prilogah, poleg je priložena slika Alija Žerdina, ki naj
bi poosebljal nepristransko in kakovostno novinarstvo. Slovenija
ima po podatkih SURS 2.064.241 prebivalcev, 15 % je mlajših od 14 let (te
verjetno ne berejo dnevnega časopisja). Torej lahko sklepamo, da gre za najbolj
bran časopis na svetu glede na število prebivalcev države.
Poleg objave o branosti in slike Žerdina na spletnih različicah
lahko preberemo še tole, dobesedno navajam:
»V medijski
hiši Delo smo lansirali korporativno oglasno kampanjo, s katero uredniki
Delovih medijev sporočajo, da stojijo za svojimi besedami. Družba Delo s kampanjo lovi duha časa, ko postaja vse bolj
pomembno razlikovanje med resničnimi, lažnimi in napačnimi novicami. V
razmerah, v katerih nam novice krojijo družbena omrežja oz. računalniški
algoritmi, ni več samoumevno vse, kar preberemo.
Zato uredniki in novinarji medijske hiše Delo skrbijo, da so
njihove objavljene zgodbe resnične, in ne bežijo pred odgovornostjo do
svojih bralcev niti do oseb, o katerih pišejo. To je
glavni razlog, da jim v teh časih zaupa več kot 1,2 milijona bralcev.
Sporočilo o
številu bralcev v Delovi kampanji temelji na analizi zadnje dostopnih podatkov
Ipsos Mediapulsa 2016 in MOSS 2016, ki jasno kažejo, da je skupno število
ljudi, ki jih tedensko dosežejo z Delovimi tiskanimi in digitalnimi mediji, več
kot 1,2 milijona.
S kampanjo Delo odpira tudi razpravo o tem, kakšna je vloga
medijev v sedanjih razmerah in kako naj se mediji odzovejo na poplavo laži in
alternativnih dejstev na internetu in družabnih omrežjih.«
Alternativna dejstva?
Zanimiv izraz so uporabili v Delovi službi za odnosih
z javnostmi - alternativna dejstva. Kaj
je sploh to? O branosti in vseh navedbah o kkavosti pa si lahko mnenje ustvariti sami. Delo
je imelo konec leta 2016 tiskane naklade 34.162, prodane 28.557. Ko razmišljate, imejte v
mislih obraz levičarskega aktivista Boštjana Videmška, ki vas gleda iz prve
strani Dela in Delove Sobotne priloge.
In če Delu odpove naročnino javni sektor bi imeli prodanih izvodov toliko kot kakšen zakotni lokalni časopisek...
OdgovoriIzbrišiČe Delu odpove naročnino javni sektor bo imel manj prodanih izvodov kot najbolj zakotni lokalni časopisek...
OdgovoriIzbrišiRes je, vsak urad ima po nekaj 10 izvodov, roka roko umije. Gre za čisto pranje denarja in vsiljevanje idej in svoje resnice.
Izbriši